poniedziałek, 5 marca 2018

Uff..  poniedziałek z głowy. Muszę przyznać że poszło zaskakująco sprawnie.  Rano miałam tylko pięć minut poślizgu i udało mi się jeszcze załapać na bezpłatne miejsce parkingowe pod Mordorem. Ściślej mówiąc pewnie bezpłatne do czasu, aż nie dostanę mandatu za parkowanie w miejscu niedozwolonym... Z drugiej strony zakazu nie widziałam. Jutro sprawdzę czy jest. W Mordorze też luzik. Jestem dziś oczko do przodu przy minimalnym nakładzie pracy. Żeby nie było: nie jestem typem opierdalacza... chociaż przyznaję- mam na komputerze e-book' a którego czytam jak jest nudno i nikt nie widzi. Oficjalnie zasuwam jak mrówka, nieoficjalnie rzadko bo rzadko ale ściemniam. Więcej grzechów pamiętam ale dzisiaj się nie będę chwalić.  Teraz do głowy przychodzi mi jedno: głupia dupo. Idź spać. Godzina tragiczna, a Ty siedzisz i stukasz pierdoły. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

          Reaktywacja. Wg trzeciej definicji Wikipedii " wznowienie funkcjonowania, powrót do dawnej działalności (np. zespołu)"....